Deu Diretrius sobre Qualitat
- Volem clients satisfets dels serveis que els donem, essent aquest el primer objectiu de la nostra companyia.
- El nostre objectiu de qualitat es el servei correcte al 100%. Son els nostres clients qui marquen la qualitat del s nostres serveis. Les entregues deuen ser puntuals sense excepció.
- Tota consulta, sol·licitud d’oferta, peticions o reclamacions dels nostres clients es deuen gestionar de forma ràpida i eficaç.
- Nomes es pot aconseguir la satisfacció màxima dels nostres clients, si tots els membres de l’empresa, des de l’empleat menys transcendent al mes qualificat coneixen aquest objectiu, aportant idees , suggeriments i comentaris que col·laboren amb aquesta política de qualitat.
- Tots els treballs deuen fer-se de forma correcta des del començament. Nomes així es millorarà la Qualitat i es reduiran els costos augmentant la rendibilitat.
- Cal limitar, no nomes els serveis no conformes, sinó també les seves causes , mitjançant accions correctives i preventives, implantant procediments de millora continua.
- Hem d’exigir als nostres proveïdors la màxima Qualitat en la seva gestió, recolzant-los en els objectius comuns, donat que en la Qualitat dels nostres serveis incideix la Qualitat dels serveis contractats als nostres proveïdors.
- Utilitzem procediments per detectar serveis no conformes, aplicant los de forma conseqüent i seqüencial, ja que excepcionalment , malgrat tots els nostres esforços, poden sorgir aquest tipus de serveis no conformes.
- Aconseguir el nostre objectiu de Qualitat significa un esforç i una tasca important que deu ser valorada en tots els departaments de la companyia.
- Els nostres compromisos de Qualitat son vinculants, per això s’han de tenir en compte les exigències particulars de cadascun dels nostres clients.
