Kalitateari Buruzko Hamar Aginduak
- Gure lehenengo helburua emandako zerbitzuarekin bezeroak ase izatea.
- Gure kalitate helburua 100 % behar bezalako zerbitzuak eskaintzea izango da. Gure bezeroak izango dira zerbitzu honen kalitatea aintzat baloratuko dutenak. Entrega epeak salbuespen barik beteko ditugu.
- Gure bezeroen kontsulta, eskaintza eskabide, erreklamazio edo eskaera guztiak arin eta modu eraginkorrean kudeatuko ditugu.
- Bezeroak ongi asetzea lortuko da enpresako taldekide guztiek, xumeak eta gaituak, helburu hau ezagutzen badute, eta ideiak, iradokizunak eta ekarpenak egiten badituzte kalitate politika bermatzeko.
- Lan guztiak ondo egin beharko ditugu hasieratik. Horrela, kalitate sistema hobetzea, kostuak murriztea eta errentagarritasuna igotzea.
- Zerbitzu okerrak eta horien arrazoiak argi eduki behar dira, eta, kopurua murrizteko, hobeagotze eta prebentzioak ekintzak erabiliko dira etengabeko hobekuntza izateko.
- Gure hornitzaileei kalitate hoberena exijituko diegu guztion helburuak bermatzeko. Gure zerbitzuen kalitatea, hornitzaileen kalitatearekin loturan dago.
- Zerbitzu ez konformeak antzemateko prozedurak ditugu, baina, nahiz eta gure ahalegin guztiak egin, batzuetan zerbitzu ez konformeak agertzen dira.
- Enpresako sail guztiak baloratu behar dute kalitate sistema lortzeko egindako esfortzu garrantzitsuak.
- Gure kalitate konpromisoa, bezeroen beharrizanekin lotuta daude.
